Komplicerat...

Tänk vilket vanedjur man är som människa.. Nu när vi fått en "liten" vattenskada i huset så har vi gjort så att katterna inte kan gå där och det blir ju problem för mig också.. Jag måste ju gå runt huset för att komma till tvättstugan.. Och hämta kläder i tvättstugan direkt på morgonen blir det ju inte.. Jag måste planera reddan på kvällen, det är ju inte riktigt jag... :)
Den lilla vattenskadan dom trodde det var från början har växt sig allt större, har vi riktig otur, så är det hela undervåningen och lite grävande på utsidan som gäller.. Hua!!
jag kanske måste planera i flera månader.. Hur ska det gå.. Ha ha ha...
Måste göra plats uppe för våra madrasser också, kan ju snart inte sova nere i sovrummet..

Katterna tycker det här är jättekonstigt, huset har ju krymt, luktar konstigt gör det också.. Fast det har nog dom kännt för längesedan..

Lite bilder från nuvarande status på undervåningen:


Betonggolvet är framme och det här är vardagsrummet.


Fortfarande varddagsrummet, fast åt andra hållet..


Står i vardagsrummet och ser rakt in i pannrummet..


Står i hallen och tittarin i vardagsrummet..

Suck, jag hoppas vi är klar till jul med detta.. Tänk att lite vatten kan göra så stor skada.. Och försvåra just mitt liv.. ;)

Kommentarer
Postat av: lollo

ja inte såg det ut så här sist jag var in =)

2011-04-21 @ 21:34:35
Postat av: Eva A. Johansson

Hoppas jag verkligen inte.. :)

2011-04-22 @ 06:53:49
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0