Vän eller inte, det är frågan....

Men varför och själva fan, rent ut sagt, ska livet vara så himla krångligt ibland??
Så mycket skit jag fått från min chef idag har jag nog aldrigt fått under hela min livstil..
Att någon kan vara gift med mig ( som min älskade man är) och att jag har en enda vän här i världen är konstigt.. att mina arbetskamrater överhuvudtaget pratar med mig är otroligt..

Ja ja, jag kanske är lite nere just nu, men man ska inte väcka den björn som sover om man säger så.. Men jag kanske kommer att att vara nere ett tag, men under den tiden funderar jag en del och sedan kommer maskrosen upp igen.. :)

Ja ja, jag har en underbar familj i allafall..
Dom kan ju inte tycka hela tiden att jag är så hemsk i allafall...

Var och spelade bowling idag och vi tränade mix.. Bäst att träna för att kunna vinna alla pengar som står på spel.. :)

Har inte mätt mig på länge och det kanske är dax snart, men jag har fuskat alldeles för mycket känns det som, så jag vill inte se.. Vilken fegis jag är.. :)

Tack för att du lyssnade på mig även idag..
Är du min vän så kramar jag dig nu... Tack för att du i så fall är det..
Kram

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Allt händer av en mening, tror jag. Så i slutändan blir det nog bra, på något vis.. Hm.. <3

2011-04-13 @ 21:01:26
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Faktiskt så är jag helt säker på det..

2011-04-13 @ 21:08:09
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0