Skönt....

Hejsvejs i lingonskogen!!

Hur har ni det ute i cybervärlden??
Här är det helt ok.. allt runt omkring har börjat lugna ner sig (tack gode gud för det).. Jag är otroligt glad för mina arbetskompisar som har stöttat mig.. Utan er hade det aldrig kännts så bra som det trots allt gjort.. TACK!!
Och min man som stått vid min sida hela tiden, som inte kan ha haft det lätt.. Han har sitter ju dock på 2 stolar men har ändå funnits där hela tiden. Jag förstår ju varför jag ville ha honom från början.. :) Tack älskling..
Vad jag vet så är det inte helt över ännu, men hittils har jag haft detta stöd..

Och sedan undervåningen, Ha ha ha, ett kapitel i sig... Herregud, är det någon som behöver vatten till någonting?? Ja kom och hälsa på oss då.. Ni får gratis.. :) Undrar hur detta ska sluta, vi har börjat fundera på vart vi ska bo snart.. Vi måste få till övervåningen snart så vi kan bosätta oss där.. Det här jobbet ser ut att ta tid.. Bästa av allt, jag tror vi har hittat orsaken till en del av gubbens astmaproblem och till varför katterna har markerat vissa ställen.. Nu förstår man allt det där.. Man ska lyssna på djuren mer än vad man gör, då hade man kanske sluppit både det ena och det andra..  Varförgör man inte det?? Hur dum är man egentligen?? Kanske man kan lära sig det någongång..

Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0