2:a advent - 2011

Tänk vad det har hät grejer idag..

Vi har äntligen, jag menar ÄNTLIGEN flyttat ner till vårat riktiga sovrum.. Jag tror att det kommer att vara fullt i sängen i natt.. alla verkar ha väntat på det.. :) Katterna har försökt ta sig in där några gånger med, så dom längtar dom med.. Men i natt, då ska vi verkligen sova där.. Jag vet inte om ni förstår hur skönt det ska bli.. Det är sju månader sedan sist..



Än finns inga tavlor och så, men det är inte det viktigaste just nu.. Utan det viktigaste är att vi äntligen får sova där.. :) Jippi!!

Vi har även börjat flytta ner i hallen också.. Min 30 årspresent hängde vi där och så möbeln Lars ärvde efter sin faster, den fick också en plats där.. Och jag tror det blev riktigt bra.. Vi är nöjda i allafall..



så här blev det. Kommer fler bilder framöver, för nu börjar det närma sig mållinjen på detta elände..
Det är nio månader sedan som det hela började, då visste man ju inte alls när det skulle ta slut.. Men nu tror jag vi närmar oss..

Ha en fortsatt trevlig helg..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va skönt att ni börjar komma hem igen ;)

2011-12-04 @ 20:52:12
Postat av: Ann

Men nu närmar d sig! Va skönt! Fint d blir!

2011-12-05 @ 10:39:42
URL: http://annhalvarsson.bloggplatsen.se
Postat av: Eva

Så skönt för er! Längtar till att få se det på "riktigt"!:)

2011-12-12 @ 08:04:31
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0