Kan NÄSTAN inte bli bättre.....

Hej och godkväll!!

Sitter nu nere i vårat nya kontor och det är helt fantastisk känsla... Atmosfären är lugn och skön, det är så fantastiskt skönt..

Nu är det bara några våder och lite list kvar i vardagsrummet och sedan är denna undervåning klar, förutom möblerna då..
Och det kommer inte bli lätt, gubben har fått diskbråck.. Får inte lyfta över 15 kilo.. Och det finns ju inte en möbel som väger mindre.. Jag hoppas vi har några vänner som kan hjälpa oss att flytta ner möblerna.. Vi vill ju så gärna fira jul nere i vardagsrummet..
Känns som att det var en otroligt dum tid att få diskbråck.. Ha ha ha, precis som om man kan bestämma när man ska ha det.. :)

I morgon ska det tävlas i bowling igen, vi har våran årliga tävling som heter skinkslaget.. Gubben skulle vara med också, men nu får han inte det. Så nu måste jag spela riktigt bra för att vinna en skinka.. ;) Annars hade jag kunnat lita på gubben min..

Har börjat jobba på fjället åter igen.. och vilken start.. Prata om att det var direkt in i varggropen.. Tur att allt lugnade ner sig...

Funderar på att börja tänka på min kropp igen.. Med andra ord, börja äta bra mat för kroppen.. Som jag vet att min kropp mår bra av.. ska det vara så svårt, när man vet att den mår bra av det??? Ja tydligen, finns det ingen som har något bra tips på hur man ska kunna hålla sig till det hela tiden?? Jag behöver tips..

Ja ja, nu blir det inget mer idag.. Nästa gång kommer det säkert fler bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0