Fullt upp trots allt........

Go kväll!!

Idag har jag varit ledig..

Jag har egentligen inte gjort så stor nytta, mer än att jag har torkat lite golv och jobbat med mitt eget.. Det är fantastiskt kul att det dyker upp några kunder ibland. :) det här året har börjat riktigt bra.. Nya kunder och även gamla som vågar komma tillbaka.. Tack för det..

Jag har funderat på vårat blivande kök.. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag skulle vilja ha för färg i köket och matdelen.. För jag hoppas vi får hjälp att göra om köket, det skulle kunna bli så himla fint. Men det där med färgerna är svårt.. Ljust men ändå färg.. Hmmmm, det blir till att göra som vanligt, åka till en affär med tapeter och sedan kolla och se vad man vill ha.. Varför är det så himla svårt..

Mitt på dagen så ville lillan ha en gostund med matte.. Då är det bara att sätta sig ner och ha henne i famnen.. Och har man ha tur, så kan man få leka "nästan nudda tass".. dom är för härliga desssa missar, vad tomt det skulle vara om man inte hade dessa..



svårt att inte tycka om dom när de ser ut så här.. :-)
Mina barn är fyrbenta och alla förstår inte att man kan tycka om dom minst lika mycket som de tvåbenta.. Men för mig är det här mina barn som jag älskar ofantligt mycket.. Jag älskar hela min familj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0