Helt fantastiskt

Fantastiskt vad härligt det var ute idag, jag var ute en stund med två av mina missar.. Dom ahde riktigt kul ute.. dom älskar att bli jagade på skoj, så vi kan springa runt och ha kul, hur länge som helst.. Vi hade det jättetrevligt och svansarna var uppåt hela tiden. Katterna börjar tydligen få vårkänslor och vill ut hela tiden nu.. Dom har längtat kan man verkligen säga..



Just här kan man säga att vi leker, matte kan inte ta mig.. Kan säga att det känns som om dom flinar åt en, dom har säkert jättekul..



Här är den andra busungen, unge och unge.. han blir 9 år till sommar´n, så så liten är han inte längre.. Men för matte kommer han alltid vara just en busunge som gillar allt hys.. Han och lillan busar mycket ihop.. Även idag, fast ute och i solen..

Jag funderar mer och mer på en tjejmiddag, frågan är bara.. Vad ska man bjuda på och VILKA ska man bjuda.. Just vid sådana här tillfällen är det inte bra att vara så pass mycket ensamvarg som man är.. Jag har ju vänner, men dom bor ju överallt i Sverige. Den längst bort bor en 48 mil från mig och den närmsta 3 kilometer ca.. Hur gör man då?? Skulle vara trevligt med lite go mat och gott att dricka i goda vänners lag..

Läste en artikel om klimatförnekare idag som en go vän lagt ut på sin facebooksida, den var så himla bra.. Artikeln sa allt som mina funderingar går åt.. en suverän artikel, tyckte jag..

När jag ändå håller på att lägga ut bilder ska jag lägga ut några fina från min arbetsplats.. Man har ju en vacker arbetsplats när det vill sig så..



En morgon på arbetet..



En vacker kväll på arbetet..
Ingen kan ju säga att det inte är vackert i allafall..

tack för idag..


Kommentarer
Postat av: Eva

Vårkänslorna kom nog smygande för både folk och fä idag!;)

Tjejmiddag....du har ju kock, uppassare, servitör och allt i samma man, det passar ju bra...är man bjuden kanske?

Visst har du en fin arbetsplats...min är inte lika fin kan jag säga, för vad är det för snyggt med en skola som snart är utdömd!?



Kram på dä!

2011-03-12 @ 20:59:05
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

självklart skulle du vara bjuden, jag har inte så många vänner här uppe, så dom jag har kommer jag att bjuda.. Visst skulle det vara trevligt??

2011-03-12 @ 21:11:36
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Eva

Det ser jag fram mot...så jätte trevligt!

2011-03-12 @ 22:06:35
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0