Resdag..

Vilken dag det har varit.. en hel dag i Borlänge, tittade på DM i bowling där eftersom gubben min var med.. Han spelade helt okey, han blev ju dock fyra.. Blir så sugen på att spela själv när man står bredvid och tittar.. Men eftersom jag inte var med i finalen så spelade jag inte tillräckligt bra i grundspelet.. Men en dag såå, ska dom få passa sig ordentligt, får jag bara till det sista ska ni få se.. Jag vill helst få till mitt spel till Lappkastet, det vore riktigt kul..

Jag har funderat på en sak, varför kan inte läkarna samarbeta med oss som är alternativare (som det så vackert kallas)?? Jag tror att om vi kunde hjälpa varandra, skulle det kunna bli riktigt bra.. Och folket skulle få en bättre vård, jag tror det i allfall.. Men men, det är långt dit..

Jag hade hoppats att få träffa min underbara barndomsvän idag, men hon låg nerbäddad i sängen idag med alvedon och nässpray.. så typiskt!! Men jag funderar på i sommar att göra mig en tur och verkligen hälsa på alla mina vänner, som inte är såååå många, men dock desto bättre.. Kan vara bra att underhålla vänskapen lite grann.. så det kanske är bäst ni ser upp.. Nejdå, jag hör av mig först.. :-)

Kosten ja, ha ha ha.. Den här dagen har varit bedrövlig och jag känner det i min mage.. Han skriker åt mig, vad har jag gjort.. :-) Nu börjar jag jobba igen och då blir det garanterat bättre igen.. Jag borde inte få vara ledig, förrän jag har jobbat i 6 månader och blivit fri sockersuget.. Tänk att man ska vara såååååååå hopplös..

Tack för idag!!

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Svar: Tack så mycket för det, jag antar att jag kommer få leva med sånt här resten av livet. Har ju gjort det halva redan :p .. Men tack för din omtanke, det värmer verkligen ska du veta. Kramkram!

2011-03-13 @ 21:16:57
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad som helst utom fisk....Och så vill jag ha mycket grönsaker!;)

2011-03-14 @ 07:38:25
Postat av: Eva A. Johansson

Det är det som är problem, maten.. Jag äter ju aldrig grönt, eller väldigt lite då i allfall..Får titta runt lite..

2011-03-14 @ 17:59:50
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0