Styrketträning på hög nivå....

Hej igen!!

Har nu börjat komma igång med min firma och tycker att jag har blivit bemött på ett fantastiskt sätt av alla i huset där jag är.. Det är så otroligt skönt att gå på jobbet, än att ha det hemma..

Igår höll jag på att ge min hankatt en hjärnblödning.. Han låg i vägen för en biljardkula som jag råkade få i rullning och den föll rakt ner i hans hårda lilla skalle... Men det verkar som om han har klarat sig ännu en gång.. Tror nog att den där lilla missen har förbrukat minst fem av sina nio liv.. Och tre av dom har jag orsakat.. Visst är kärleken mellan ett djur och människa förunderlig ibland?? skulle man titta till hur mycket skada jag av misstag har orsakat denna underbara misse, så borde han avsky mig som pesten, men han är fortfarande mattes lilla gull.. Han pussar mig forfarande.. :)

Det är nu inte mycket kvar i undervåningen, min gubbe är jätteduktig.. Det är 2 rum som behöver tapetseras, knappt det... Det ena håller han på med i denna stund.. sedan är det listning kvar.. Så vi kanske hinner klart innan jul.. Återigen har vi ett prjekt som knappt blir klart innan jul.. Dock så är detta ej självvalt..



Denna är insatt och påslagen igen, men han för ett fruktansvät oväsen som inte fanns där innan dom plockade bort den.. Jag hoppaas dom fixar det snart, för det vore inte kul om man ska behöva sova i det där oljudet..



sovrummet i sin helhet, ska nu bara plocka ur det och städa, sedan kan man flytta ner i det rummet i allafall.. Sovrummet blev precis så bra som jag hoppades när jag satte ihop färgerna, till och med bättre.. :)



Hallen.. Helt underbara färger.. Kan inte låta bli att förundras hur bra det blir.. Listerna gör ju en hel del också.. Men även här blir det underbart vackert tycker jag..



I hallen har vi också satt upp tre klöshörn för att katterna ska klösa på dom istället för på den nya tapeten.. sedan ovanför dessa, ska vi troligen sätta upp en liten avsats med hål i mot trappen, så dom kan busa i..

Precis när vi satte upp dessa hörn, så såg det ut så här:



Han till och med bet i den.



Hörnen var inte helt onödiga.. :)
Lillan satt däruppe en stund med..



Till och med damen i gänget blev helt till sig..

Och naturligtvis är det kattmyntan dom känner av och vill ha.. Matte och husse hade en rolig stund med dom.. :)
Det är väl så här katterna styrketränar, för ni trodde väl inte att det var jag??? Ha ha ha.. Jag väntar fortfarande på att min kusin ska fixa ett program åt mig.

Jag bowlar bara just nu och det kan vara jbbigt det med om man spelar amerikanskt.. Jag har som mål att kunna slå dom bästa i klubben någon gång.. Och jag närmar mig.. :) Tack vare min tränare i skåne (ja jag vet, det är långt bort, men jag har ju sagt åt honom att flytta hit med tanten sin), men han vill ha jobb med.. vad är det för något??? :) skämt och sido, jag är glad om han vill komma hit en gång per år och vill visa mig saker och det har ju funkat hitills. Den hjälpen jag fått hitills har varit nyttig och bra i allafall..

Jo, jag gjorde qigong i morse, jösses vad svetten kom fram, men vad skönt det var.. Tror jag ska göra det lite oftare, eftersom jag upplevde att foten blev bättre av det..

Nä, nu ska jag se vad som händer i källaren.. Tror att gubben min har kommit en bit till.. Spännande..

Ha de

Kommentarer
Postat av: Eva

Det går framåt ser jag!;) Måste vara kul att få möblera sen!

2011-11-17 @ 19:54:06
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0