Vår..

Tjena mors!!

Pratde idag med en gammal vän i telefonen, och det var så himla kul att höra något ifrån henne.. Jag blir så glad över henne.. Hon vet nog allt om mig och lite till.. :) Mina vänner är jag rädd om, hade jag inte dom skulle livet vara mycket tyngre än vad det är idag.. Kompisar, det klarar jag mig utan..
Jag har ju i några år nu rensat bort människor i mitt liv, som jag inte behöver, och det känns så skönt.. Det är som en stor vårstädning för själen..

Jag jobbade häromdagen och vart då att fundera en del, man hinner ju med det när man står ensam.. Jag funderar på varför det är så krångligt för folk från storstäderna att gå igen grindar.. Hur gör dom hemma?? Kommer dom även där i full fart och låter knäna ta smällen så dom nästan går av för att dom nästan hann?? Hur tänker dom??
Och hur funderar dom när dom tar i bågen på stolsliften för att ta emot sig?? Pga att dom tar sats för att komma till påstigningen. Dom där stackarna som ska på stolen kommer inte på, pga att dom får fotstöden i nacken, som skjuter dom framför sig.. Hur tänker dom?? Tänker dom alls??

Nu är papperen inskickade och allt är betalt till PRV.. Nu är det bara att vänta.. Går det inte, hoppas jag dom har en riktigt bra förklaring, plus att dom kanske ska gå igenom sina punkter vad som gäller.. :) Vi får se.. Vi hoppas ännu..

Vi tog en liten dagstur ner till mina hemtrakter idag, och där var det nästan vår.. Det var så skönt att komma hem.. Tänk om man kunde göra en filial till sitt företag där nere.. då blev jag kanske tvungen att åka "hem" ibland.. :)

Nä, nu får det vara slut på mitt skitprat.. Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0