När jag ändå är här..

Hej på er..

Åter igen har jag varit usel att skriva fast jag så gärna vill det.. Hmmm, vad ska jag göra åt det.. Ta mig lite tid åt det kanske?? Kan det vara en grej?? :)

Har precis startat en blogg där vi, ja vi är flera på den, ska skriva hur det går för oss att med våra nya liv..

Idag har vi fått upp lite hyllor i vårat vardagsrum, så nu har det äntligen kommit upp några kort.. Fler kort ska få komma upp snart.. Hyllor inne i tvättsstugan har också kommit upp.. Han ä så duktig min lilla gubbe.. Ja, han har ju faktiskt blivit lite mindre i omfång, fast det kanske inte syns så mycket ännu.. :)

Jag längtar efter våran veranda som fortfarande har semester, jag hoppas den har karta och kompass, så den hittar hem snart igen.. Tänk att sitta ute i värmen, som kommer och ta sig en liten fika eller något annat gott..

Det är nu en vecka sedan jag hade en liten fest för några goa vänner, jag hade så himla trevligt att jag blev uppe ända till 4.30.. Och som vanligt så är det många ämnen som pratas.. :)
Men tack för att ni kom, ni gjorde mig riktigt glad.. jag hoppas vi kan göra om det någon gång..





Ha en trevlig helg....

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för jätte god mat och trevligt sällskap! :)

2012-05-23 @ 10:54:06
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja tack, det var väldigt trevligt !

2012-05-31 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0