Ny kost

Det är helt otroligt hur skönt det är att få komma"hem", ja så känns det när jag åker till Värmland.. Mitt fysiska hem är ju här på Idre, men det känns mer och mer som om mitt verkliga hem är i Värmland.. I allafall själsligt. Så fort jag kommer dit, känner jag mig tillfreds på ett sätt som jag inte gjort på något annat ställe.. Hade jag varit ensam och inte haft katter och en underbar man, skulle jag nog försökt flytta nu.. Men man har ju familj som man älskar, så det är bara att vänta tills dom är redo.. :) om dom någonsin blir det.. :) Ja ja, jag kanske ska låta bli att åka dit fler gånger, så behöver inte hjärtat längta så.. :)
 
Vi har börjat att barfa våra katter och det är riktigt kul. Våran hankatt han tog emot denna kost med buller och bång.. Det var nästan så att han undradrade varför han inte fått det här tidigare.. :) Gammelkatten, hon undrade först vad är det här??? Men nu käkar hon det med glädje.. Våran lilla skrutta, hon funderar fortfarande på vad det är för konstigt vi gett henne.. Men det har blivit bättre där med..
Det vi upptäckt framförallt på hanen, är att pälsen blivit mjukare och renare..
Det kan vara lite svårt att finna information på katter, men det finns. Det är väl mest hundar än...
 
Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0