Mycke nu.. :)

hejsvejs!!
 
Jag är väldigt dålig på att skriva just nu, viljan finns. Men INTE tiden.. Är jag inte på mitt jobb där jag är anställd, så känns det som om jag är på min egen lilla firma.. eller så är det tävling.
Det är fantstiskt roligt att människor vill komma till mig för att få sig en behandling. Och är det så att dom kommer tillbaka känns det jättekul, då känns det ju inte som om man gjort något större fel i allafall.. :)
Mitt liv just nu snurrar på i allt snabbare takt, jag gör allt för att inte flyga iväg själv.. :) Det är fantstiskt kul och jag tar förgivet att det här är något som skall ske för framtida jobb.. :)
 
Jösses vad kallt det har varit i några dagar. ch jag fryser sm aldrig förr.. Brrrr. Kan det vara för att jag inte har lika mycket späck på kroppen som tidigare år, eller är det helt enkelt mycket kallare + att jag kanske går runt med något i kroppen som vägrar bryta ut.. Blir nog en rejäl dos med ingefärste idag, så kanske det bryter ut snart eller går tillbaka.
 
 
Med tanke på det som sker på privata planet, så skulle jag nästan behöva flytta härifrån, men det kan man ju inte göra. Vi har ju världens bästa grannar. dom är trevliga mot oss och våra små odjur till barn.. Och just det där med att dom är snälla mot våra odjur, betyder så oerhört mycket..
 
Det här var lite från mig.. Ha det gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0