Canada....

Canada har i hela mitt liv varit en dröm att få komma till, vet inte varför egentigen. Sedan tonåren har den drömmen lehat i dvala kan man säga.
Men av någon anledning har den hittat fram igen och starkare än någonsin. 
Tror att min gode vän som drog dit för ett tag sedan har en del av uppväckandet att göra. :) Jag är glad att hon fick chansen att åka dit, men hon glömde mig.. :)
 
Skulle så gärna vilja dit och träffa indianena där bota, framför allt sedan jag börjat gå prästinneutbilningen. Hr alltid velat träff dom, men nu är det starkt.
Till och med gubben min frågar om jag längtar dit, sitter och tittar på canadensiska sidor varje vecka.
Har en tro att jag någongång ska få komma dit och se vart,min pappas mormorsbror ligger begravd med. Och att kanske få träffa lite urbefolkning.
Än får jag bara drömma om det, men en dag kanske..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0