Egentligen redan nu..

Tjenixen på er!
 
Hur har ni det där ute? Här är det toppen, även om det är många tankar som far omkring.
 
Endast två träffar kvar på en fantastisk kurs för min del, kanske sista gången man ser en del av sina cirkelsystrar. Jag hoppas inte det, men man vet aldrig. blandade känslor kan man säga. Men nu är jag glad för att få träffa dom snart igen. dom har hjälpt mig att komma dit jag är nu i min utvecking. alltså är dom guld värda.
 
Lånad bild
 
Saker om mitt företag går på högvarv med. allt från nytt namn till logga och lite andra saker. Känns som att det är en ny tid på G.. Förnyande på tröskeln. :) Men vad, säger jag inte ännu, eftersom det är långt ifrån klart.
 
Letar en bra tatuerare med. Har fått en tatuering jag måste göra, men vill verkligen ha den riktigt bra, eftersom den ska synas en hel del. Har fått lite förslag, och ska studera dom riktigt noga. Jag känner att denna vill jag ha, men jag tror det kommer att göra jävligt ont, rent ut sagt. :) En huggorm ska vara med. :)
 
Har haft en period då jag känner tacksamhet inför dom flesta människor och en jag verkligen känner beundran och hyser riktig stor tackssmahet mot är min man. Han har funnits vid min sida, i riktigt tunga situationer och i roliga situationer. Och även när jag vill kursa i saker han inte vet någonting om och inte tror på, så finns han där och stöttar mig ändå. Hur kunde jag ha lyckan att få en sådan fantastisk man? :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0