spååå

Har en sådan längtan att få arbeta med mitt eget, mycket mera. Och nu när jag får träna på att spå i orakel, är det ännu roligare. Det känns som att detta är något jag längtat efter att få lära mig, jag har längtat läääänge och nu har jag fått chansen. Efter hand hoppas jag att jag och runorna blir sams med. På något vis, känns det som att jag gjort en del av sakerna tidigare. Det är rikitgt häftig känsla. :) Jag är nog en häxa innerst inne och alltid varit. :) Trivs bra med det. :)
 
 
 
I den där lilla fina skinnpåsen, som jag köpte fast den inte var min, men ändå var min, har jag alla saker jag använder. Inte så många, men tillräckligt säger fröken. :) Jag ill alltid ha mitt hjul med mig, en typ av trygghet, vad vet jag. :)
Kanske borde jag koncentrera mig på vintersolståndet just nu, men vet inte var orken är. att fira vintersolståndet, är mysigt, så något ska det bli.
snart går vi mot ljusare tider igen.
 
 
Välkommen skade och intersolståndet.
 
Ha en trevli ul alla där ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0