Upp och ner..

Hallå där ute!!
 
Längesedan nu, har tänkt skriva länge, men det blir aldrig så. Lathet kanske. :)
 
Hade många planer för denna sommar och nästan inte en enda av planerna blev gjorda. :/
Har en sak jag försökt orka med denna sommar och det är att hitta mig själv som NaturPrästinna, då jag dedikerar i September och jag vill ju göra det, annars skulle jag aldrig gått så här långt. Till detta och jobbet har all min kraft gått till.
 
 
Har försökt tagit mig ut i naturen och letat svar och bara varit, men det är ibland svårt när kroppen inte vill. Fast man vet att jag skulle må bra att komma ut, så har kraften inte funnits där. Kroppen har haft fullt upp ändå.
 
Mitt jobb tycker jag mycket om, men tre dagar på raken och i sex timmar, har nästan varit för mycket för mig. de har tagit upp till tre dagar att återfå kraften för att börja jobba igen. Så har veckorna varit kan man säga.
daglig huvudvärk, har gjort att min älskade make fått stå ut med mycket.. 
Så ser mitt liv ut just nu och det på grund av en arbetsskada som gett mig smärtsamma diskbråck i nacken framför allt, men även i länden. Det höll på att bli bättre kändes det som i maj och juni, men i juli här eskalerade tröttheten och smärtan att jag försökt ta mig igenom dagarna för att orka jobba.
Jag hoppas det värsta är över nu och det bara blir bättre, vore som en dröm.
 
Måste bli bättre för att komma till dedikeringen i September för NaturPrästinna vill jag ju bli. 
Kram på er alla..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0