Skrika...

Hej på er alla där ute!
 
Det har nog hänt en del sedan jag skrev sist. 
jag är numera en Freja NaturPrästinna och det känns otroligt kul. Sitter faktiskt i detta nu och planerar event som jag vill ha. och planerar ihop med en vän, eftersom det ena kanske blir på annan ort. :)
 
 
 
Annars då, jo jag skulle vilja skrika rakt ut ibland pga all smärta jag har nuförtiden, efter arbetsolyckan. Nacken är helt klart värst, skulle kunna flytta all smärta ned i benen, så jag slapp ha ont i nackens delar. Visssa dagar är det helt hopplöst när jag knappt kan borsta tänderna. som sagt, då vill jag bara skrika rakt ut och tycka lite synd om mig själv, men vad skulle det hjälpa? Ingenting.
Så jag tar mina piller, urk och överlever även den dagen och hoppas nästa dag ser bättre ut. Jag tror att det kommer att bli bättre och jag ska bli helt frisk ändå. Låt mig tro det i allafall. :) Jag kämpar på och lever livet så bra jag kan ändå. :)
 
Kram på er.   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0