Blandad kompott...

Idag har jag varit ganska duktigt.. Helt otroligt, kan det vara dessa fyra centimeter som gjort det tro?? Blev ju så lycklig av att se det, ¨så idag har det nästan bara varit LCHF som gällt.. En klapp på axeln borde jag ha, fast det borde inte vara såå svårt när man vet att kroppen mår så jädrans bra.. :-) Skulle behöva någon som står med piskan över mig när jag ska handla mat..

Fick reda på i går kväll att en av mina vänner vunnit en resa, till Thailand i två veckor.. Man kan ju bli avis för mindre.. Vill också vinna en resa, men jag har nog turen i kärlek istället..
Jag vill verkligen önska henne lycklig resa, med tanke på att det var många år sedan hon hade en riktig semester och inte har hon haft det så lätt här i livet heller.. Jag är så glad för hennes skull.. Hon behöver verkligen det här.. Trevlig resa vännen..

Idag fick min gammelkatt som nu är 18 år ett riktigt ryck.. Han började jaga och ville leka med den näst äldsta av katterna, men hon var inte på humör för det.. Men Jesper, han brydde sig inte ett dugg. Just då syntes det inte att han var 18 i allafall..

Gubben fick igår lägga sig på bänken och få nålar i sig.. Hans knä kan se bedrövligt ut.. Efter en omgång med nålar, så verkar det ha försvunnit en del vätska i knä´t, tur det.. Så nålar är inte helt fel ibland.. :-) Även om han inte gillar dem så där värst mycket..

Jag ringde min ena farbror idag, skulle gratta honom på hans födelsedag. Men jag har insett att jag är en dag tidig, kanske tur han inte svarade just då när jag ringde.. Nu får jag vänta till i morgon, men då fyller han verkligen år..

Tack för mig idag!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra jobbat om du får sticka nålar i bror min!!! Jag skulle aldrig gå med på det, för jag har så mycket "fel" i kroppen så det skulle göra så jävla ont...åååhhh fy!

Hoppas verkligen du klarar din diet! Jag kämpar med min och nu är jag inte ens hungrig längre...men chips, choklad och....hmmm...skulle var så väldans gott!

Kram och lycka till!

2011-03-11 @ 19:02:54
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Visst är jag duktig.. Ha ha ha!! Jag tycker han är duktig som kommer och vill ha det ibland.. Förresten, det är inte alls säket att det gör ont för att du har mycket problem, men oftast gör det inte alls ont.. Tycker jag!

Jag skulle behöva en support till mig som kan puscha på mig när jag tappar sugen, annars borde det som sagt inte vara något problem, men för mig är det tydligen det.. :-)

2011-03-11 @ 19:51:22
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0