Trädgård

Hej hopp!!
 
Hr tänkt skriva ett tag nu, men jag har inte haft tid..
 
Vi bgger mur och det har tagit all tid i världen just nu. Men jag tror det blir snyggt, det kommer att bli en helt annan gård..
Vi har även fått tips på hur vi skulle kunna göra med vedboden, och tipsset var väldans br, så det blir nog en flytt på den.. Men troligen inte förrän nästa år.. Phu!! Men det kommer också bli himlans bra tror jag.. Äntligen börjar det kännas som om våran trädgård kan bli något man kan njuta av..
 
Har förhoppningsvis snart ett nytt bloggutseende, tycker det jag har nu, är trist och tråkigt. Men jag finner ingen annan design som är bra heller.. Ska leta lite bilder, så får vi se sedan..
 
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0