Föränderligt........

Hur föränderligt kan ett liv vara egentigen?? Ena dagen mår man hur himla bra som helst och den andra dagen mår man skit, för att helt plötsligt må ganska bra igen.. Herrgud vilka svängningar det kan bli.. Men man kan ju inte rå för att man har folk omkring sig som inte har några känslor för andra.. Som saknar det emotionella för sina medmänniskor..

Visst, jag kan också gå över lik för att nå mitt mål, men jag skulle inte behandla mina medmänniskor som jag själv precis blivit behandlad..
Att helt plötsligt få kastat på sig att gruppen man jobbar i inte tycker att jag gör ett bra arbete längre, att jag har samarbetssvårigheter (än en gång), det börjar bli tjatigt.. Och måttet nu är rågat, jag tycker jag är ungefär som tidigare om åren så jag fattade ju ingenting.. Plus att jag var otrevlig mot denna människa också, att allt hon gjorde inte dög för mig, att jag rätt och slätt är en dålig människa på alla vis.. Det var jobbigt att höra, men jag har lyckats vända detta till en styrka i mig, det kan jag nog tacka alla vänner runt omkring mig som har funnits dessa turbulenta dagar.. Tur att man har sådana omkring sig, så jag tror detta ska fixa sig.. Gråter jag??? Ja då är det av ren och skär ilska över en speciell person..

Igår var min man iväg till vårat närmsta system och handlade lite gott.. Det är ju bara 10 mil dit.. :) Vi har varit torrlagda om man säger så i flera månader.. Måste ju ha något gott.. :) Så igår blev det både en svart, guldfärgad och en blank, med stänk av rött..

I morgon är det KM i bowling här, jag hoppas jag ska spela tillräckligt bra för att vara med i toppen.. Det vore ju kul att ligga på den halvan för en gångs skull, istället för att igga och försvara jumboplatsen jämt.. :)

Ni får hålla tummarna för mig i morgon, så hörs vi!!
Kram alla vänner!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Håller tummarna! Lycka till!

2011-04-16 @ 20:11:18
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Tack ska du ha, jag vill slå henne på fingrarna.. :) Bror din är vansinnig.. :D

2011-04-16 @ 21:14:40
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0