God Jul!!

För nu är det jul igen.. Herregud vad fort det går..
Och som vanligt har vi haft vårat julpyssel för oss.. I ordningställning efter renovering..
Jag hoppas att det något år kan bli en helt vanligt pyssel, det skulle vara riktigt kul..

Här för någon dag sedan blev gubben klar med det sista i tapetsering och i stort sett all listning.. Det sista rummet blev också väldigt fint..





Rummet blev riktigt bra.. Jag och min mor har flyttat möblerna från ovanvåningen idag så nu är man helt slut.. Jag är tredagarsledig, men det känns inte.. Jag längtar efter att bli ledig.. :)

det var bra även med möblerna tycker jag..







Visst är det så att man skulle vilja byta möbler med, men det har man ju inte råd med.. så det får bli dom gamla nedsuttna sofforna som är sååååå sköna...

Nu fattas det bara gardiner och lite mer blommor.. Men det blev himla bra..
Nu känns det som att denna kråksång äntligen är över, för det hoppas jag verkligen att det är..
Jag vill verkligen passa på att tacka alla som hjälpt oss.. Allt från företag till enskild person..
sedan vet jag att det är några som följt våran lilla följetong, jag hoppas ni också får en god jul..
För nu ska jag ta en god jul..

Hejdå för denna gång, vi får se vad jag skriver nästa gång.. :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Blev ju bra det där!:)Ni kom ju ganska bra i ordning till jul ändå, fast lillstrumpa hade ont. Du vet "kvinnor kan"!

Men var har ni biosoffan då?

2011-12-25 @ 20:15:42
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0