Ha ha ha......

Hej på er!!

Nu var det längesedan, Nytt jobb och släktforskningen tar all min tid.. :) Man gör ju allt för att glömma hur det ser ut i undervåningen..

Med släktforskningen går det sakta framåt.. Har kommit fram till att jag är hälften Värmlänningen och hälften dalkulla.. Med lite iblandning från Belgien.. Trevlig blandning kanske man har fått sin förklaring på varför man är som man är.. :)
Nu menar jag inte konstig eller så... För er som tänkte det.. :)

Undervåningen då, ja herregud.. Den är kliniskt rent där fortfarande.. Fast nu har det börjat hända lite saker.. Hantverkarna har varit här hela veckan för att göra om "fötterna" som jag kallar det, på reglerna.. Nu ser det mer och mer ut på detta viset..


Dom är inte riktigt klara med det ännu..

Toaletten vi har nere, den finns det inte mycket kvar av.. Väggarna är kvar, en det är inte mycket mer..



Här skulle toaletten har varit, nu är det som sagt inte mycket kvar..



Här är duschutrymmet på toaletten.. Är det inte vackert?? Kanske ska göra detta till ett nytt mode.. ;)

På nästa bild har vi det som är mest skrämmande..
Det är ett hål, som kom fram när dom började ta bort den gamla cementen som måste bort för att kunna ta bort en del av reglarna.. När man ser detta hål, då undrar hur fan det överhuvudtaget är möjligt att dom kan glömma en så pass viktigt sak i ett husbygge..



På andra sidan av detta hål, är det gräs som ni ser.. Det är inte konstigt att det är blött överallt.. Eller vad tycke ni??

Slutligen tänkte jag ge er en bild om något som tydligen är bra med denna katastrofundevåning.. det finns ju en del som tycke det är bra.. :)



Isolering är tydligen skönt att ligga på.. :)

Kram till er alla från mig....

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Men jisses vilka klantarslen..

2011-07-08 @ 14:37:38
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0