Plötsligt händer det.....

Idag på jobbet gav en av mina arbetskompisar mej ett riktigt asflabb,, Jag höll på att dö av skratt.. Hon hade tydligen ringt ner till mellanstationen och sagt att hon inget såg.. Hon på mellanstationen fattade ju ingenting.. Av naturliga orsaker... :-) När jag kom upp på toppstationen så stod hon och log för sig själv och när jag kom in i huset så förstod jag vad hon menade.. Jag såg inte ut, jag hade inte en chans att se ut på stolarna.. det hade kommit en störtflod från våran station som dragit rakt mot fönstret och fysit fast på en gång.. sagt och gjort, jag ropade på våran alltiallo.. Men han tyckte nog att jag var konstig som frågade om en isskrapa när det var så härligt ute.. Jag fick en isskrapa av mannen på trestolstoppen, tack för det!! Efter det kunde jag i allafall sitta inne och äta och se lite vad som hände ute..



Det går stolar där ute, men jag ser dom inte.. :-)



Ser ni stolen, ha ha ha..

Lars anmälde oss till bollnäsmixen idag, har velat åka på den länge, men eftersom det är en mix så kan jag inte komma ensam om man säger så... Men nu ser det verkligen ut att bli av.. Bra träning är det..
Hoppas jag fått mitt nya klot till dess och att jag klarar av att spela med deet.. det är ju lite tyngre än vad det gamla är.

Jag måste bara lägga ut några bilder till..
Mina katter kan ge oss många goa skratt.. Här kommer ett kort som ser ut som Kajsa hånler åt oss.. :-)


Visst är hon söt.. :-)



Arbetsplatsbild, jag har en vacker arbetsplats..

Tack för idag!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Det där ser ju ut som konstverk...skulle absolut tänka mej att ha en sån tavla..

Tänk att katter kan bli så roliga på foton...;)

2011-03-14 @ 20:05:33
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Vilket ser ut som konstverk?? Ja visst kan katter bli kul på bild, dom har ju personligheter.. :-) Jag har ett kort på henne där hon ser ut som om hon kommer från djyrtyrkogården

2011-03-14 @ 20:11:11
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Du får onekligen till fina bilder på arbetsplatsen! superfint ju.

2011-03-15 @ 10:34:24
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva

Konstverket är bilden med vatten på rutan...jätte snyggt ju!;)

2011-03-15 @ 20:36:36
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: JG

Vi kanske får lägga till vindrutetorkare och elvärmda rutor på önskelistan:-)

2011-03-15 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0