Snart färdigflyttat......

Här har det inte hänt så mycket den senaste tiden.
Jag har varit sjuk med nästan fem dagar i 40 graders, feber dimma.. Nu har jag en hosta som gör att man inte orkar något för det.. En dag blir jag nog helt frisk, kan jag verkligen bli helt frisk.. Ha ha ha...

I morgon, ÄNTLIGEN, kommer gubbarna som ska avgöra hur mycket vi får ta på försäkringen och vad vi inte får på den.. Alltid dessa om och men..
Man står och betalar en försäkring som man sedan inte kan använda helt när det händer något.. det är så typiskt... Men vi ska inte måla fan på väggen ännu, det gör vi i morgon.. :)

Jag har hittat ett pogram på nätet som kan hjälpa mig att söka efter mina förfäder.. Har börjat lägga in en del av det som min morbror gjort, han kom ju ända ner till 1500-talet.. Nu vill jag forsätta att göra på min fars sida..

Vi har nu nästan flyttat klart, vi har flyttat upp från undervåningen till övervåningen.. Herregud vad grejer man har.. Vi har slängt bra mycket redan och kommer tt fortsätta  med det, så jag tror det blir tomt här uppe, den dagen vi får flytta ner igen.. ;)

Var ute med svärisarna här om dagen.. Vi hade picknick korgen med och såg en massa djur på vägen.. Jag tror faktiskt att dom tyckte det var en trevlig tur.. Vi tyckte det i alla fall..

Kosten ja, snart kanske....... Jag vill, men jag behöver tydligen någon som slår mig på fingrarna.. Jag åter ganska mycket LCHF, men jag är hemma och har tråkigt.. :(

Ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas det går som ni vill...men det brukar ju inte göra det tyvärr1

2011-05-26 @ 18:25:52
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0