Fint.....

Gokväll på er!!

Nu har det börjat hända saker.. Mattorna i unervåningen hr kommit in och vi har byta skadereglerare.. Hoppas han är bra denna här.. :)
Jo mattorna, dom är såååååååå fina och mjuka att gå på.. Vill inte sluta vara på nedervåningen.. :)
Just nu fattas det bara i hallen, den vid trappen, tvättstugan och badrummet..
Alla tapeter har vi fått också, så nu kan man köra på ordentligt.. Nu kan man bara säga att det fattas lite färg.. :)



Vad tycks?? Detta är mattan i kaminrummet.. Jag gillar den skarpt.. Men dom andra två är helt fantastiska, tycker jag..



Detta är mattan i sovrummet, den är helt underbar.. Ja, jag gillar trägolv.. I sovrummet ska det var mörkt så det kommer att bli ett ganska mörkt rum, men dock inte fult för det..



Vardagsrumsgolvet är helt klart min favorit.. Jag har bara en bit med av det, för just nu är det täckt med andra saker.. Men den här biten fann jag av det i allafall.. Det här golvet lever verkligen sitt eget liv..
Jag tror att det kommer att bli riktigt bra..

Jag har ingen bild, men dom första snöflingorna kom idag.. det var inte många, men dom kom dock.. Vintern närmar sig..
Det var inte så mycket denna gång, men jag vet att det finns några som följer oss i våran kamp med undervåning och försäkringsbolag..

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Nu är det ju snart klar ju! Så kul...äntligen kan man väl säga!;)

2011-10-07 @ 21:28:42
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack för det! Jo, vi får väl hoppas att smaken kommer tillbaka! När är det dags för nåla då?;)

2011-10-07 @ 21:59:18
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0