Mera...

Även idag har det hänt saker..
Mattläggaren har ju varit här och lagt in ytterliggare några golv..
Jag tror det blir fantastiskt bra till slut..



Tvättstugegolvet, ser precis lika ut som pannrummet.. det som kommer att skilja dom åt är väggarna.. Vill ha lite färg därinne, en inte för mörk.. Jag tillbringar ju dock en del av min tid nere i det här rummet..



Det här är badrumsgolvet och jag älskar det.. Det känns som om rummet är större än vad det egentligen är.. I morgon kommer säket väggarna upp inne på toaletten.. Är så nyfiken.. ;)
Det känns som att det kommer att bli en varm känsla inne där.

Idag fick jag klart att jag kan flytta min lilla firma lite mer centralt.. Ska bli spännande.. Hoppas jag i allafall.. :)

Ja visst ja, gubben håller på att sätta väv på väggarna inne i pannrummet.. Han är verkligen duktig, tycker jag i allafall..

Gonatt med er..

Kommentarer
Postat av: Eva

Det går fort framåt nu...så kul! Visst är min bror duktig...ska bli så trevligt när han ska bygga ut altanen åt oss nästa sommar..!;)

2011-10-11 @ 20:49:21
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0