Väldigt längesedan........

Hej på er!!

Nu var det väldigt väldigt längesedan jag skrev. Men jag har tänkt måååååånga gånger..
Jag har tänkt sätta in bider senare, kanske för att se hur våran julafton blev.. :/ Jag tror inte det kan bli värre i allafall.. Gubben låg på golvet hela dagen. hans diskbråck var ju tvunget att ge sig till känna just då. Mitt på själva julafton.. Suck!! Men sedan dess har han varit bra.. det är ju skönt..

Vi har varit ute och tävlat en del.. Och det forsätter vi med. varenda helg har det varit något nu. + att sedan jag flyttade min lilla lilla praktik så har jag fått fler kunder, och det är så himla kul..

Vi håller på att byta efternamn också, väntar in lite bevis från landsarkivet nu, sedan så.. Är sååå spännande.... :) Bara det att gubben vill ha det ocksåå..

ska jobba i morgon, ska bli spännande, eftersom jag tappade fattningen mot en arbetskamrat i går.. Jag tror att bägaren runnit över.. Men jag känner mig något gladare nu, har varit deppig ett tag.. Känns som sagt bättre nu.. :)

Ha de gott..

Kommentarer
Postat av: Eva

Nämen kors....så kul att se dej här igen!;)

Hoppas ni får som ni vill med namnet!



Ha en bra helg!

2012-03-02 @ 21:32:20
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0