Undrar om..

I Tisdags på Sveriges nationaldag, så såg jag en liten fjäril när jag var och satte ljus på graven för en av våra missar som fyllde år då, när hon levde.. Jag har inte sett en fjäril varken före eller efter den dagen. I år hitills har dom varit ganska osynliga..
Min undran är om det kanske var min ena misse som sa hejdå.. Hon har inte kommit hem ännu och hon borde ha kommit hem nu.. I allafall om hon skulle följt sina vanliga rytmer..
Lilla gumman var ju inte helt frisk och lite deprimerad, och är det något jag vet, så är det vad man kan göra som deprimerad..
Hoppet har inte gett upp ännu, men jag börjar tvivla på att hon kommer hem igen.. Det känns inte så..
Ingen skulle bli gladare än jag om hon gjorde det, men jag tror inte..

Kan den där lilla fjärilen varit en liten budbärare?
Gumman, matte älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0