Hårbollarna..

Hejsvejs!!

Har preis hjälpt mina katter igång med en blogg, som jag hoppas dom blir nöjd med.. Den kommer att ligga på alternativaliljan.blogg.se/harbollarna.. För hur det än är, så är det ju lite hårbollar över dom.. ;)

Jag var nere i lokalen idag för att kolla över den.. Dom som vattnar mina blommor gör det jädrans bra.. En eloge till dom.. Man känner sig så välkommen när man kommer ner deít under dagtiden.. Jag vill sammarbeta med dom och dom verkar vilja sammarbeta med mig.. Känns så himla bra.

Jo, vi har ju en del katusar hemma, en del hade vi sedan förut, en del fick vi efter min mans faster och en har vi fått tillbaka av min svärmor.. alla kaktusar blommar nu, dom är så vackra..

Jag har börjat komma in lite mer i bättre kosthållning igen.. det känns som om något har hänt på kroppen sedan jag började föra in det lite mer.. jobbarbyxorna känns lite störrre. Men jag har inte en aning om vikten, den har jag slutat ta.. Jag äter forfarande saker som inte är bra för mig och det känns då också.. som Tacos, det är ju så gott, men vilken magknipsmat och halsbrännemat.. Men man kan ju inte leva utan det.. ;)

Min man tycker att jg ska fundera på vad jag vill ha för mat på lördag.. Jag ska tydligen göra en matlista.. Han gör det så svårt för mig, vet inte vad jag vill ha, mer än en köttbit.. Mums.. :) Tåls att tänka på vad jag vill ha till.. :)

Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0