Får aldrig nog..

Jag är ju som dom flesta som känner mig vet, en älskare av musik. Och jag var ju på en konsert med Takida i somras, jösses vad kär jag blev i dom.. ;) Vilken röst, och vilken energi dom hade när dom spelade.. Gruppen i helhet verkade ha hur mycket energi som helst när dom spelade.. jag satt alldeles nyss och lyssnade på några av deras låtar åter igen.. Vare dag vet ni.. :)
Jag tyckte det kändes som om dom även hade fötterna på jorden forfarande.. I allafall det jag såg av dom..  Man kan inte annat än att älska dom, musiken är ju otroligt bra..
 
Har nu storstädat på jobbet i ca 12 veckor och kroppen börjar bli mör och orkeslös.. Energin börjar försvinna så nu är det nog dax att försöka hitta någon energikälla igen.. Jag vill ju inte göra som sist, när jag städade med en annan firma här på byn..
 
Det börjar bli dax att göra lite julklappar och köpa några.. Jag inväntar några listor från några nära och kära.. Julen är så mysig..
 
Vi hörs lite närmare jul.. ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja just ja....den där listan! :p

2012-11-16 @ 20:49:27
URL: http://chawah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0