Skafferi...

Nu har min man äntligen börjat göra ett skafferi, och jag tror det blir bra.. det blir stort och härligt.. Ett skafferi att räkna med.. :) Det blir ett sådant där gammalt skafferi med ventil i, så nu ska vitvinerna in där också..
 
Jag har länge velat haft ett sådant där skafferi, men det har inte riktigt känts som om min man velat det.. Men nu verkar han vilja ha det, för det verkar som om han helst skulle velat ha haft det klart redan igår.. :)
 
 
Stommen till skafferiet är klart.. :)
 
Jag fick mej en rejäl överraskning förra söndagen, min farfars syster ringde hit.. Hon hade sparat nummret, sedan jag ringde till henne sist.. Jättekul.. Gumman är ju dock 84 år och jag måste hinna till henne fler gånger.. Hon har så mycket att berätta.. Önskar jag bodde närmare henne, det skulle varit trevligt..
 
Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0