Då var det över.. :(

Vi barfar hela dagarna med våra katter och det går jättebra för två stycken och det går helt okej för den tredje.. Man har redan lagt märke till skillnader hos dom, som typ finare och mjukare päls dom luktar inte lika illa ur mun. Tappar inte pälsen på samma sätt heller längre. Och lillan har blivit smalare.. Och gamlingen har fått lite mer hull på sig och det är riktigt bra. Just nu har dom fått lite mat och dom ligger och jäser på olika ställen nu.. :) Jag ångrar inte ännu att jag började med detta. Och nu i helgen så fixade vi mat för cirka 34 dagar åt dom, så nu är det bara att ge dom.. :) Jag läser om det ganska mycket, är även med i en fbgrupp som har med barf att göra och den är riktigt intressant, eftersom man kan fråga vad som helst..
 
Nu känns det som att jag också borde börja lchf:a.. skulle vara skönt för kropp och knopp.. det är ju människans barfning.. :)
 
Jag längtar till Värmland, önskar att semestern inte tog slut så fort.. eller semester, jag har varit ledig på jobbet och haft fullt upp ändå.. Första veckan var det bowling hela dagarna, sedan var det en mysig resa med mina föräldrar till det goa Värmland.. Sedan har jag åkt fram och tillbaka nästan varje dag tycker jag.. En nära anhörig blev sjuk och det ignorerar man ju inte. Och så försöker man ju hitta  färska varor till katterna.
 
Värmland ja, önskar jag bodde närmare och kanske kunde ha en liten stuga där.. :) Det finns ju hur många fina ställen som helst där.. Jag har inte varit till Gåsborn ännu, måste ta mig dit och se vart vi kommer ifrån. :)
 
Vi hade en riktig mysstund jag och min man igår.. Vi satt i slogboden och grillade maten med lite go dricka..
 
Men nu är det bara timmar kvar av semestern och det är väl bara att inse att det är dax att krypa tillbaka.. :/ Skulle vilja vara ledig lite till. Jag har ju två veckor kvar, fundderar bara när jag ska ta ut dom.. :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0