Underbara

Tjillevipp!!
 
Är här igen..
Jag vill göra om min bloggsida.. Jag vill göra den mer personlig.. Finns det någon som vet hur man gör och vart ska man vända sig då?? Eller går det inte?? Jag skulle vilja ha en med mina personliga saker och bilder med mina nära och kära.. Ja ja, kanske det bara är att låta den vara som den är.. Tråkigt.. :(
 
Jag var på middag hos min mans syster och hennes familj i maj.. Där fick jag mig en rejäl dos av underbara samtal och diskussioner. Jag fann en underbar människa som jag har kännt i hela hennes liv nästan, men ändå inte vetat att hon hade så underbara saker att komma med.. Men nu vet jag och jag är väldigt glad över dessa samtal och funderingar.. Jag är glad att jag funnit en like med mig.. :)
 
Jag har ju några till vänner som står ut med mig, kanske för att dom är lika knäppa som mig, men det är ju så fantastiskt att ha dessa människor omkring sig. Jag älskar dom för att dom är just som dom är.. :) skulle inte vilja byta bort dom för allt i världen..
 
I morgon måste jag beställa en ny tid hos min hjälp till att ordna lite saker i mitt liv.. Det var ganska tufft sist, men ändå lättare än vad jag trodde det skulle vara.. Jag hoppas han kan hjälpa mig rejält.. Kommer att skriva om det senare vad det är.. :)
 
Deet var allt för denna gång.. Ha det så bra!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, visst går det att göra bloggen mer personlig. Kolla min...välj en design, sedan kan du lägga in foton och sånt. Det är inte så mycket jobb med designen om du gör så. Annars kan Bell få till fina sidor om du vill det.

2013-06-14 @ 19:59:25
URL: http://chawah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0