En liten stuga...

i skogen är jag helt säker på att jag skule trivas i. :)
Och ju mer jag utbildar mig, desto mer jag finner mig själv, desto mer förstår jag hur jag längtar ut i en stuga i skogen. :)
Jag vill jobba med att göra andra människor nöjda, jag vill att dom ska se hur bra dessa alternativa behandlingrna är.
Jag har precis gått klart reikin och blivit reikiteacher, ska nu bara se till att jag kan mycket mer och sedan sätta igång att lära folk det. Få se om man klarar det. :)
Jag känner en styrka som jag aldrig kännt tidigare, en mer säkerhet i mig själv. Det tråkigaste jag känner nu, är bittra människor som inte kan annat än å gnälla. Jag vill se framåt och ta mig an det som kommer, och jag är säker på att nya utmaningar kommer att komma. ;) Jag tycker livet känns så härligt nu.
Men jag skulle inte kommit hit om det inte varit för min underbara man som alltid finns vid min sida och puschar på. Han är så himla underbar.
 
Kram till er alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0