Hmmmmm........... :)

Jag njuter och är tacksam för att just jag får göra det som jag verkigen vill. Att jag får gå denna kurs och lära mig saker, som egentligen borde vra het naturligt för oss människor, om vi bar kunde läsa naturen på det sätt som den skulle och vill.
 
 
Varför är vi så dåliga på det idag? Är det för att allt ska ske så fort? samhället känns som om det bara går runt runt och åter runt i samma takt. Men ska det verkligen vara så? Mår vi verkligen bra av det? Personligen tror jag att mycket av den ohälsa vi har idag, är en del av denna snabba takt som vi lever idag är orsaken till det. 
 
Jag har fått lära mig, var jag borde slå ner på takten och när det är dax att öka farten igen. Det är skitkul att känna av detta och jag mår verkligen bra av det. :)
 
 
Jag har funnit ett inre lugn som inte har funnits där tidigare och detta har skett under denna tid jag gått denna kurs. just nu känns det som om inget kan rubba mig för tråkigheter eller något annat. Ingen kan göra mig arg (fast det är inte sant). :) Men det känns så. :) 
Jag känner att jag är tacksam för alla människor, dom som är mina vänner, gör mig lycklig och ni får mig att må riktigt bra. Er som jag har haft något otalt med eller inte umgås med längre, jag är tacksam för er med, för ni har ju lärt mig en masssa saker med. Så tack för att ni berikat mitt liv. 
 
Jag ser fram emot lite nya traditioner som jag nu kan börja skapa för mig själv.
Ta hand om er därute och njut av stillheten ibland.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0