Känns bra...

Tjenixen på er alla!
 
Veckan för Lappkastet är slut. Jag har inte kunnat vara med i den utsträckningen jag brukar, men jag känner mig lika trött för det. Gänget som dragit det tyngsta lasset för att få hela tävlingen att funka, har som vanligt gjort ett fantastiskt jobb och slutförde tävlingen med bravur. och ala tävlande som har varit här, fantastikt kul att se dom år efter år. Vissa lär man känna mer än andra, men alla är välkomna hit ju.
 
Under veckan har jag jobbat så jag har inte kunnat vara med och tävlat, men jag har funnits i kulisserna bakom. 
I år har jag gjort några nya saker. Jag har spelat trumma inför en person som het klart älskade ljudet av den. :)
 
 
Jag fick sitta ute på en balkong med dom vida vidderna framför mig och hela jag började vibbrera. Kändes maffigt att kunna göra detta med någon som uppskattade ljudet och känslan av det.
 
Jag har stiftat en ny intressant bekantskap. Visade sig att vi tycker om dessa natursaker som jag läser, båda två. och jag hoppas han finner det nya intresset väldigt attraktivt, så han nu fortsätter upptäcka desssa saker. 
Himla roligt och fantastiskt kul att prata med någon som verkligen förstår vad jag pratar om. :)
 
Så denna vecka har verkligen varit kul ändå.
 
Har nu en längtan att gå ut på fjället, bara det vill sluta regna och man blir tillräckligt kry för att röra på sig i bra takt. :)
 
I veckan har jag även pratat med många om vad det är jag läser för något och en del har verkligen blivit riktigt intresserad och en del har sagt wow till och med. Känns skönt att kunna berätta och ändå känna att mig säker på detta. Jag känner mig stark i detta beslut att kunna berätta om någon frågar. Ingen ide tt dölja längre, men jag väljer just nu att berätta öga mot öga, eftersom jag oftast får förklara vad det är. :)
känner mig tacksam för livet och vad det har gett mig.. Hoppas ni gör det med!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0