Tacksam..

Idag var jag ute igen med min trumma.. Den får mig att må så bra. Kombinationen trumma och naturen ger underbar energi. trots att jag är genomförkyld, får den mig att må riktigt bra. Vi trivs ihop jag och min trumma. :)
 
 
Den ska målas så småningom, men jag måste känna mig redo för det först. Min starkst sida är inte att mål och rita, så det krävs lite förberedelser. :) Men en dag så.. :) Undrar vilken färg ag ska ha, vill ju helst att det ska sitta kvar också. :)
 
Som sagt, jag njuter av att komma ut i naturen när jag orkar. Har ju haft lite otur med sjukdomar denna sommar. Det enda som solkar naturens upplevelser är allt skräp man hittar. Jag har så svårt att förstå, varför man bara slänger den vind för våg. Vi hittade skräp idag med, varför gör man så? Det borde vara lättare att ta med det hem igen, när man förbrukat det som varit i, det är ju lättare då. Vi måste vara rädd om våran allemansrätt vi har.
 
 
Jag känner att jag har mycket att vara tacksam för. Alla gamla, alla nya vänner och bekanta. Min familj som jag har, framför allt då min man och mina underbara fyrbentingar.
 
Och alla nya vänner jag fått dom senste åren. Wow, ni ska veta att ni är guld värda och uppskattas mycket av mig. Ni finns alltid i mitt hjärta. Ni gör min värld rolig, innehållsrik, ja allt ni kan tänka er. 
Alla har ni någon egenhet som gör att jag älskar er för den ni är. Eller kanske flera tilloch med. ;) Vem vet.. Ni är älskad av mig i allafall.
 
jag har haft chansen nu att gå kurser ag verkligen vill och jag lär mig yrken jag älskar, är inte det något att vara tacksam för? Det tycker jag..
 
Ha det gott nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0