Skade..

Skade är här och det är så unerbart att känna hennes närvaro. Snön har fallit och det gnistrar så vackert ute. tyst har det blivit ute med, precis det man behöver för att kunna få sin klarhet och vila. denna tid är jag så himla glad att jag bor där jag bor, för det är riktig vinter här. 
 
 
Skade var den som kändes mest och längst under mitt första år på skolan jag går. Hon känns fortfarande väldigt väl och jag myser med henne närvarande. Bara hon inte gör det så kallt. :)
Istället för allt det röda, så kan ag äntligen ta fram mer av det silvriga, vita och allt glitter och förstå, varför jag vill ha det så. Det röda tillhör ju en annan gudinna längre fram. :)
Tänk på alla där ute, det är ju i denna tid ni ska vila efter jobbet, för att orka med resten av året sedan. Kroppen laddar upp sig så att säga och så kan du faktiskt få en hel del klarhet under perioden. det här kan vara en riktigt spännande period. :)
 
Kram där ute på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0