En gång jag hade en dröm..

Tjenixen på er!
 
Har börjat jobba och det är lika kul som det brukar. :) Livet kretsar mest runt jobbet just nu. Det är typ, åka på jobb, komma hem äta och sedan sova. :) Ja, det är typ detta liv man har när säsongen sätter igång. Det är tur man har lite annat att tänka på med då. :)
Snart börjar år två, nu är det bara två veckor kvar. ska bli kul att se vad vi får lära oss, jag hoppas det vekligen är mycket matnyttigt. :)
Första året har gott och vi har nu börjat om på hjulet och det ska bli spännande att se vad detta år har att erbjuda en sådan som mig.
 
Just nu står vi i den svarta färgen igen och ska gå hela hjulet åter igen. :) det känns som att det har börjat ta fart redan. :)
Jag hade en dröm redan som tonåring, som jag nu fiar lite på och troligen kan göra om till verklighet. Känner mig ganska lycklig över att kanske göra det till en verklighet och hoppas att fler kommer att tycka det är bra. Men vad det är, kommer ni få reda på om några månader. :) Lite tips fick jag också när jag var in på våran lokala blomsterhandel och såg skyltfönstret. Då kom jag på hur jag ska göra för att bjuda in folk att kanske bli lite nyfikna. :)
 
Ha det gott därute och jag hoppas vi både ses och hörs snart. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0