Cermonier....

Hallå där ute..
 
Ja nu är det dax att för första gången försöka göra en fin cermoni för en god vän. och som hjälper henne med det hon behöver. 
Jag har nog störst press på mig själv, för jag tror faktiskt inte hon skulle bry sig om det blev lite fel, men jag skulle. :)
Nu är frågan, ska jag ha min dedikeringskänning med mig, kanske någon av mina mantlar? Ja, jag hinner fundera ett tag till. :) Ska sätta mig och skriva ner det som kommit till mig att vi ska göra.. :)
 
 
 
Jag ska även försöka planera min egen cermoni inför transformationen. det är spännande att göra dessa högtider själv nu. Det känns ungefär som om fågelmamman har knuffat ut mig från boet. :) Och nu får jag klara mig själv. :)
Hur ska det bli när jag börjar träningen till naturprästinna? Ha ha  ha....
Det är väl snart dax att låta någon vara med på cermonierna, har faktiskt funderat redan på denna transformation. Vi får se. :) ska planera den först. :D Men tänk att det är dax att låta ett nytt år bli. För det är ju nu det nya året börjar, ska bli såååå spännande och se vad detta år har att ge. 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0