Samhain, Hels afton, allahelgona....

ja, kalla det vad du vill. Personligen tycker jag det är en häftig och kul traddition. 
Sitter och planerar min cermoni inför denna helg och hur den ska bli. :) Längtar efter att få ge mig hän och släppa på det gamla som inte ger mig något längre, utan bara ta plats. Tänk vad mycket nytt man kan få plats med efter det. :) Är det kanske därför våran fröken lägger steg två en bit efter, så vi ska få plats med lite till? ;D
Vilket som, så hittade jag lite saker att ha på mitt altare när vi var iväg sist. längtar tills jag har lite riktiga små kranier och benknotor att hylla Hel med. 
 
 
 
Jag ska fira Hel, Haggan, Den kloka och den visas afton, i möjligaste mån. allt ut efter mina texter och det jag minns från förra året. För nu ska jag ge järnet här. :)
Kanske är det någon därute, som vill vara med och känner att dom vill släppa på lite gammalt du bär på? För att kunna ta in lite nytt? Pm:a i så fall. :) 
Jag kommer att göra det den 31 Oktober.
En sak vet ja som kommer att bli förändrad, jag kommer att göra min första tatuering. Ser fram emot den. Och jag tror den kommer bli fin. 
 
ha det gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0