Lycklig..

Hallojsan!
 
Det har gått ett tag sedan sista kurshelgen på första året av prästinneutbildningen.Wow vilken resa jag haft. Fantstisk.
 
Men om någon månad är det dax att börja med själva prästinneubildningen, det ska bli såååå spännande. Tror jag är mest rädd att jag inte fixar det, men det vill och ska jag. :) 
 
Har varit i Skåne första gången i mitt iv och jag kan säga att landskapet är underbart vackert. Men flytta dit skulle jag inte kunna, vill gärna ha mina fyra underbara årstider.
Vi fick uppleva ett otroligt vackert bröllop med otroligt fina människor. Ja, jag skulle gå så långt som att säga att det är vänner till oss. Dom bjöd på en otrolig gästfrihet.. 
 
Det var några som var väldigt nyfikna på min utbildning, tror brudparet skvallrat. :D 
 
ha det gott alla.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0