Träning

Jag går just nu i träning för att bli NaturPrästinna och det händer en hel del kan man säga.
I mitt företag har jag tagit in det här med att spå i orakel, något jag altid velat kunna, helt fantastiskt att kunna använda små saker för att kunna spå och att det funkar. :)
 
Står precis och stampar för att våga ta in heande samtal i företaget. Jag gillar denna typ av helande samtal, eftersom man man använder en shamansk metod och samtalet i helhet tar ungefär 2 timmar. Men jag har själv gjort det och tycker man kommer åt saker man kanske borde fram med, men kanske inte vet. 
 
 
Vi tränade på cermonier en helg när vi var där med, i skolan alltså. Jag var hur nervös som helst, men efter allt det där, så känns det som att ett av mina event, borde bli en cermoni, men vet inte vilken typ ännu bara. På kursen höll jag en tacksamhetscermoni för mina kurskamrater, det var himla skönt att få visa sin tacksamhet. sedan var jag med och gjorde en cermoni för begravning. Det kändes högtidligt.
 
Det händer mycket runt och omkring en, så ibland vet man inte vilket ben man borde stå på. Samtidigt är det himla kul. Framförallt när det är kursen och mitt företag. Att börja läsa till NaturPrästinna är för mig en grej som jag saknat tidigare. Jag har sökt detta, men aldrig vetat vad, men har nu funnit det. Gudinnan har visat mig vägen äntligen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0