Hur gör du???

Jag och min man var ute på en liten runda igår på ca 60 mil.. Vi hade ledsnat på situationen hemma och vi ville träna lite bowling på annan plats..
det som slår mig när man åker runt så här, det är alla dessa parkeringsplatser som finns på vägen, hur överfulla med sopor dom är... Jag förstår inte varför man lägger eller försöker lägga i ännu mer i en redan överfull soptunna.. Resultatet blir ju det samma varje gång.. det jäser över och det hamnar på backen.. Och hur snyggt är det?? Varför kan man inte ta med sig sin lilla påse och slänga det någon annastans som det inte är överfullt i?? Hur gör man hemma?? Låter man det ligga på backen då med??

Idag fick jag en liten bok jag beställt, har hört så mycket om den och har blivit nyfiken på den.. Vilken bok?? Matrevolutionen, nu ska här läsas när jag blir ledig.. Jag har ju bara två dagar kvar av min säsong, sedan vet jag inte alls vad som väntas.. Förhoppningsvis mera jobb..

Nu när vi ska spela mixtävling så hoppas jag att det kommer att gå bättre för oss, vi har verkligen inte spelat bra nu.. Och som våran undervåning ser ut, vore det bra att vinna dessa pengar.. ;) Vi vet ju att vi kan spela bra..

Igår på resan, så letade jag en ny telefon också.. Kan ju inte ha en telefon som gö som den vill när jag måste ha den till mitt företag.. Jag gillar ju den vi har, men måste nog tyvärr leta en ny.. Men vad ska man ha i denna jungel?? Jag är ju ingen älskar av dessa touchtelefoner.. Något att sova och fundera på..

Javisst ja, om jag kan sova inatt, det står en avfuktare och stimmar 10 meter från sovrummet..  Och det är inte ljuv musik den ger ifrån sig om man säger så..

Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0