slutet nära..........

Vad fort tiden går... det känns ju som om det var igår det var minus 30 grader och man stod och huttrade, man hade en hel säsong framför sig..
Nu är denna säsong slut snart.. Jag har bara tre dagar kvar, kanske tur det, eftersom det börjar bli barmark lite över allt..





det ser inte så kul ut på mellanstationen just nu.. det börjar bli brunt lite här och var, men jag tycker gästerna fortfarande verkar otroligt glada.. då är det roligt att jobba....

I påsk har vi haft ett riktigt trevligt inslag nere vid första stationen, vi har haft en utegrill som sålt lite grejer.. Jättetrevligt och folket stannade nere hos oss.. Varför är det inte alltid så, det är ett mysigt insag..
Jag minns senast det var en grillförsäljare där nere, då letade vi pengar för fulla muggar, eftersom det började blåsa en gång när han öppnade pengaskrinet. Jag har aldrig jagat pengar så mycket.. Ha ha ha



Och idag blev det årets första grillkväll.. Så här ser grillmästaren ut för denna kväll.. Ja det blev lite gott att dricka också..



Ha det gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0