Snart kanske.....

Denna helg har verkligen varit bowlingens helg..
16 serier igår och 11 serier idag, är nu ganska mör i kroppen om man säger så.. Men det har man väl rätt att var, tror jag.. När man spelar mix så blir det ett fasansfullt tempo, eftersom man spelar varannat slag.
Klotet känns såååååååå bra..

Jag har fortsatt att ändra lite hemma också, det kommer nog att bli som jag vill till slut.. Blommor överallt.. Ska fortsätta läsa Feng Shui boken jag fick av Lars i julas, den kan nog både utveckla mig och mitt hem.. Jag vill ju ha byns vackraste hem.. Ha ha ha... Svårt att få som det ser ut nu... Men kanske, kanske........

Tänk om någon ville köpa våra  saker vi lagt ut, behöver ju pengar för diverse saker att införskaffa eller göra om.. Men men, allt sker ju av en anledning, så det kommer väl när det är dax.. :)

Dåligt med LCHF har det blivit i helgen med.. Nu är det dax att ta tag i det igen, så tisdag, då får det nog bli mycket LCHF..

Tack för idag!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en trevlig helg för er! Vad är det ni säljer?

2011-04-03 @ 20:06:50
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

En analog systemkamera, mc ställen, den gamla soffan, VV böcker, träningscykel.. Eller lättare för dig, kom hit och se vad du vill ha..

2011-04-03 @ 20:12:34
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0