:-)

Vilken underbar dag.
Det var ju KM i bowling idag och jädrans vad klotet snurrade runt bra.. ;)
Det var min första serie som var helt värdelös. jag menar 122, jösses, det kan man ju inte vinna på.. Men ingenting stämde.. Efter den serien blev det bara bättre, och jag gjorde två serier över 200, närmare bestämmt 201 och en på 243, jag är så lycklig.. Jag blev 6:a och slog en del av våra gubbar och en gumma.. :) Det känns som mitt spel är riktigt på gång och det känns så himla bra.. Spelar både jag och Lars så här bra som idag, då har vi chansen att komma långt på mixen tror jag..
Men jag har fortfarande ett mål kvar minst, och det är att slå min man i bowling någon dag, dax för han att titta bakåt för nu är jag på gång.. :)

Känns skönt att ha samla lite kraft denna helg, för att orka med denna kärring till chef jag har, hon vill ha krig och det ska hon få.. :) Jag gillar inte att bli oskyldigt anklagad och för den delen, jg gillar inte när man drar in människor som inte ens har med saken att göra..

jag var ute i trädgården idag, vad härligt det kändes.. rabarberna är på väg upp, det sticker redan upp lite knubbiga skott.. det ser ut som om jordgubbar och smultronen kommer också.. Tänk att vi snart kan sitta i slogboden och ha det mysigt.. Det är ju augusti snart och Lappkastet.. :) Jag önskar ha en pil på baksidan som tar bort en del insyn från grannarna, kanske man borde odla en granhäck också.. Jag är ju lite av en ensamvarg.. Verandan är också dax att göra ren, gud så skönt att sitta där och ta en fika, läsa eller ta en drink med någon trevlig granne..

Min mathållning, ha ha ha, vad är det?? Med ndra ord, det går inte så bra.. Jag försöker och försöker.. Jag skulle vilja vara så duktig att jag klarade av att handla högst en gång i veckan, men jag är såååå dålig på det.. Kanske storhandla neråt en gång i månaden.. Tror faktiskt att det skulle vara bra.. Då kommer man ju inte åt så mycket skit.. :) Kanske jag kan lära mig det en dag, eller finns det någon som kan ge mig ett tips på hur jag kan börja??

Nog tjatat om mig, gonatt..

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Jamen visst är det härligt att sommaren är på g! Fasiken va man blir glad av det.

2011-04-18 @ 13:57:07
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Jag brukar annars vara tvärtom, min lilla depp brukar bli på våren, men nu verkar det inte bli riktigt så..

2011-04-18 @ 18:38:59
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Aha, jag älskar våren. Sommaren är underbar tycker jag :). Vintern däremot är för lång, så efter jul brukar jag bli depp.

2011-04-19 @ 12:27:18
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0