Mars är slut...

Vilken härlig dag det har varit idag... Är fortfarande helt slut.. :)
Är ledig idag även min älskade gubbe, så vi var upp på Idre Fjäll och tränade lite bowling.. Vi måste ju träna inför mixen i Bollnäs vi ska vara med på.. Det brukar vara 16 serier, ganska tufft men otroligt kul.. man slår varannat slag dam och herre.. En snabb tävlingsform, men skitkul..
Vi slog 16 serier och efter det var man helt slut. :) Roligast av allt är att jag oc mitt klot, det nya, passar bra med varandra.. Har aldrig varit så bra som nu.. :)

Vi har möblerat om lite grann också, det börjar likna något nu i vårat blivande kök som kanske blir av någon gång.. Vi säljer ju grejer för tusen nu, allt för att få in lite pengar.. :)

Jag stod på jobbet häromdagen och vart fundersam på folk som har hjälm och inte knäpper dom.. Hur tror dom att dessa hjälmar ska hjälpa dom när det väl händer något?? Är det något jag inte förstår?? Och dessa som har en stor mössa med tofs under hjälmen och inte får ner den tillräckligt, hur tror dom att den hjälmen ska skydda dom.. Är det något jag inte förstår, eller?? Det ser konstigt ut med..

Jag har inte ätit riktigt strikt efter LCHF på en vecka eller så, så jag har inte vågat mäta mig.. Det har varit alldeles för mycket "vanlig" tårta och annat gott.. Det är alldeles för många födelsedagar i Mars..



En flagga för oss alla som fyllde år under mars.. Blev jag rasist nu?? Bara för att jag älskar Sveriges färger i flaggan och landet så behöver jag väl inte vara rasist?? eller blev jag det nu när jag la ut våran flagga på min blogg??
Skit samma, jag är glad att vara svensk ändå och tack och hej för mig den här gången!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jo, vi har ju några som fyller i mars i vår familj...och nu har vi ju fått en till också! En dyr månad!;)

Hoppas det går bra med ditt nya klot! Och att ni får det som ni vill i huset....en sån gång vore det kul att ha obegränsat med slantar!

2011-04-03 @ 12:02:19
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0