Kanske lite depp......

Igår gjorde jag det, jag lämnade mina bilder till en tjej som kan teckna.. ska bli kul och se vad hon kan åstadkomma och om det blir någon bra tatueringsbild.. ska bli spännande och det verkade som om hon också tyckte det.. Jag längtar tills första bilden kommit för att se om den blir bra.. Får hon till det, ja då är jag ett steg närmare om man säger så, sedan måste jag hitta en bra studio också.. Och framförallt, pengar.. Ha ha ha..

Varför måste livet vara så krångligt för??
om man älskar ett jobb så är det svårt att söka sig ett nytt och varför ska man??
Men hur mycket ska maan stå ut med när man inte kan komma överrens ordentligt med en arbetskompis?? Och man vet att troligen är det inte jag som måste flytta på mig, är det inte då bättre att man söker sig ett nytt jobb?? Tänkte ge det en chans till, och har inte det blivit bättre då, ja då måste jag nog hitta något annat..

Sista bowlingträningen gick skapligt, det verkar som om jag har höjt min lägsta nivå i allafall... Känns skönt.. Men jag måste jobba ett tag till innan jag får vara med och tävla med klubben, om jag nu vill det.. Jag vill ju ut nu och testa banor..

Nog från lilla deppiga mig idag!!

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Jag hoppas det fixar sig!

2011-04-08 @ 12:46:40
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Det hoppas jag med, jag har fått hjälp av en vän som gett mig lite tips, så det ska nog fixa sig..

2011-04-08 @ 18:02:17
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Eva

Va är det för bilder...nyfiken!

Skit när det är jobbigt på jobbet!;)

2011-04-08 @ 19:55:46
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Du ska få se bilden när den är klar, förhoppningsvis kommer den på kroppen med.. :)

Visst är det jobbigt, men jag kanske fixar det, tack vara en mycket god vän.

2011-04-08 @ 20:12:46
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0